mount -t auto

Karel Zak kzak na redhat.com
Sobota Duben 16 00:09:27 CEST 2005

On Fri, 2005-04-15 at 16:29 +0200, Adam Pribyl wrote:

Ne ze bych chtel odladovat po vecerech Slax (naopak nainstalujte si
FC/RHEL :-)), ale:

> Myslim ze to chapu, ale tohle je normalne v mount_guess_fstype.c a ve
> slackware se to rozhodne neodstranuje.

mozna, ze odstranuje. Co to je za debian (unstable/testing/...)? Mount
lze kompilovat s HAVE_BLKID=yes a pak se pouziva libblkid s e2fsprogs.
Pokud vim tak treba unstable debian pouziva libblkid (a tedy ten
citovany kod se nikdy nepouzije). Ale pokud se koukam do kodu e2fsprogs
tak nejdrive zkousi na ext3 a pak az na ext2 takze by to melo byt tez
bez problemu...

> Proc ale potom Slackware dojde na fyzicky stejnem disku nad jednou a tou
> samou partition k jinemu zaveru nez FC nebo debian... to mi neni jasne.

Nemate v /etc/fstab ext2 nebo kernel bez ext3 a mate tam opravdu
journal?

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>