mount -t auto ve slackware

Adam Pribyl covex na bbs.cvut.cz
Úterý Duben 19 10:21:47 CEST 2005

On Fri, 15 Apr 2005, Karel Zak wrote:

> On Fri, 2005-04-15 at 16:29 +0200, Adam Pribyl wrote:
>
> Ne ze bych chtel odladovat po vecerech Slax (naopak nainstalujte si
> FC/RHEL :-)), ale:

Mam oboji..:)

> mozna, ze odstranuje. Co to je za debian (unstable/testing/...)? Mount

Testing.. v prvnim prispevku jsem tusim psal odkazy i na diffy slackware
a debianu vuci pouzitym verzim.

> lze kompilovat s HAVE_BLKID=yes a pak se pouziva libblkid s e2fsprogs.
> Pokud vim tak treba unstable debian pouziva libblkid (a tedy ten
> citovany kod se nikdy nepouzije). Ale pokud se koukam do kodu e2fsprogs
> tak nejdrive zkousi na ext3 a pak az na ext2 takze by to melo byt tez
> bez problemu...

Podle tech diffu se ani libblkid nepouziva. Verze util-linux ve slaxu je
2.12p.

> Nemate v /etc/fstab ext2 nebo kernel bez ext3 a mate tam opravdu
> journal?

Kdepak, na tom stroji normalne bezi FC3 s ext3, Slax zkousim ze zcela
jinych duvodu. Ve slaxu je v /etc/fstab typ auto.

> 	Karel

Zkusim este nejaky mailing list slackware...

Adam Pribyl