zakon o datove komunikaci s urady

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Duben 16 01:55:03 CEST 2005

Dne sobota, 16. dubna 2005 00:15 David 'Ilicz' Klementa <ilicz na seznam.cz>
napsal(a):
> hhhhmmmm... to se nam to na ministerstvu strida.... samy takovy lidovy
> zamestnani.... ;o)
> <joke>Mlynar, Kovar.... Co nas ceka dal? Zahradnik? ;o)</joke>

Pokud je mi známo (dle JPP), tak jména, vyjadřující povolání, zvířata či
rostliny, přídavná jména, libozvučné a zdrobněliny si velmi často dávali v
minulosti příslušníci jistého parazitujícího etnika v dávné historii velmi
plenícího slovany :o) a to tak, že i v běžných dějepisech jsou vyňaty vcelku
zajímavé a zásadní informace (teda aspoň za mých mladých let se to neučilo).
Mimo jiné, projevují se krevní skupinou B a archelogové díky tomuto faktu
sledují na kosterních pozůstatcích jejich pronikání mezi slovany.

--

                        Jaroslav Lukesh