zakon o datove komunikaci s urady

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Duben 16 04:02:39 CEST 2005

Jaroslav Lukesh wrote:

> Pokud je mi známo (dle JPP), tak jména, vyjadřující povolání, zvířata či
> rostliny, přídavná jména, libozvučné a zdrobněliny si velmi často
> dávali v minulosti příslušníci jistého parazitujícího etnika v dávné
> historii velmi plenícího slovany :o) a to tak, že i v běžných
No jestli myslíte Drotár, Kotlár a podobné pak možná, ale takový Kovář
(Smith), Zahradník (Gardener), Koželuh (Tanner), Hrnčíř (Potter) jsou jména
vzniklá podle povolání dotyčného, která se v mužské linii bětšinou dědila
(ta povolání) :o)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz