Preco zeru programy tolko ramky?

d.petr na post.cz d.petr na post.cz
Sobota Duben 16 12:09:12 CEST 2005

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Peter Surda" <shurdeek na routehat.org>
Komu: linux na linux.cz
Předmět: Re: Preco zeru programy tolko ramky?
Datum: 16.4.2005 - 11:46:08

> Mne to bohuzial robil browser (najprv mozilla potom
> firefox) od nepamati, t.j.
> minimalne 2 roky (predtym som to nemeral). Vacsinou som
> ho casom zavrel a
> spustil znova, lebo pouzivam thin client a donedavna
> som bezal normalny X a
> tam mi zaroven vzdy zacal zrat pamat xserver a ked som
> sa o to nepostaral, tak
> nakoniec dosla a potom ixy spadli.

   Mohl bych se zde na neco zeptat? Mam stejny problem, a kdyz
RAM i swap dojdou (asi), zabouchne se nejaky spusteny program. To
bych pochopil, zrovna asi chtel pamet, mel smulu a hotovo. Jenze
obcas se nezabouchne nic, zacne drncet disk a pak uz nic. Vubec
nic. Linux ztuhne a pomuze jen cervene tlacitko. Je mozne, aby se
jadro takto zadrelo? Vzdycky jsem myslel, ze to dokazou jen widle.
:-((

Petr

--
Zkoušejte vysokorychlostní nonstop internet VOLNÝ ADSL 14 dní
ZDARMA! Již déle neváhejte! Prvních 500 zákazníků navíc získá