Preco zeru programy tolko ramky?

d.petr na post.cz d.petr na post.cz
Sobota Duben 16 13:38:34 CEST 2005

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Peter Surda" <shurdeek na routehat.org>
Komu: linux na linux.cz
Předmět: Re: Preco zeru programy tolko ramky?
Datum: 16.4.2005 - 13:05:55

> Skus distribucne. Vanilky mavaju casto muchy.

   No, aniz bych chtel nejak pochybovat o kvalitach autoru
Debianu (moje distribuce), vzdycky jsem si myslel, ze distribucni
jadra spise obsahuji cosi navic, co se autorum distribuci z
nejakeho duvodu libi, nebo ze upravuji jadro, aby ho nejak
prizpusobili svym dalsim vymyslenostem. A ze nejspolehlivejsi je
to puvodni. Ale zkusit to mohu.  Zrovna pred chvili jsem to
neuhlidal a Linux lehnul, tentokrat to ale nabouralo dva diskove
oddily takovym zpusobem, ze to nespravila ani automaticka
kontrola po spusteni. Uf. Neda se nejak jadro primet k tomu, aby
problemy s pameti resilo driv, nez ta pamet uplne dojde?

Petr

--
Ochrana proti přesměrování na drahé linky. Již žádné vysoké účty!
VOLNÝ internet alarm - ještě bezpečnější surfování!