Preco zeru programy tolko ramky?

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Sobota Duben 16 16:25:38 CEST 2005

d.petr na post.cz wrote:
> [...]
Hmno... to je zajimava filozoficka otazka ;-) Jak to chces resit? OOM
kill je neco, co ma za ukol vybrat nejaky co nejmene podstatny proces a
jeho zabitim uvolnit pamet. Je jasne, ze to je hodne extremni reseni
extremni situace. Pokud bys chtel, aby kernel zacal problem nedostatku
pameti resit driv, znamenalo by to, ze by se Ti zacaly 'nahodne' vybrane
procesy zabijet jeste predtim, nez ta pamet dojde. Nejsem si jist, ze
bys neco ziskal.

Jinak existuji hlidace, kteri jsou schopne hlidat spotrebu pameti
urcitymi procesy a v pripade, ze je toho sezrano uz prilis, tak provedou
  akci - napriklad proces zrestartuji. Jako priklad mohu uvest oblibeny
projekt Monit (http://www.tildeslash.com/monit).

Pavel Urban (pavel.urban na imaginet.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, owned by Cesky Telecom, a.s. (www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/