Preco zeru programy tolko ramky?

d.petr na post.cz d.petr na post.cz
Sobota Duben 16 17:37:03 CEST 2005

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Ctirad Fertr" <phanatic na volny.cz>
Komu: linux na linux.cz
Předmět: Re: Preco zeru programy tolko ramky?
Datum: 16.4.2005 - 16:57:01

> Huh, tak to spíš vypadá na nějakej solidní HW buganec.
> Ten disk je OK ?

   Mozna jsem se nevyjadril dobre. Ono to neznicilo oddily
kompletne, jen to tam radne pobouralo ty soubory, co byly zrovna
otevreny. Pri rucni kontrole se me to pak porad ptalo, jestli ma
cosi pokazeneho smazat, ze je cely obsah inode v haji, tak jestli
smazat, pak to kontrolovalo dal a spousta cehosi nemela
odpovidajici hodnoty, tak zda to ma opravit a tak. Koukam, ze ted
uz se vyjadruju jako uplny ---.

   HW buganec snad ne, proste jen upadnul souborovy system v
nevhodny okamzik. Ale dobry pocit pri takovych hlaskach teda
nemam.

Petr

--
Levnější internet v pracovní dny již od 18:00 hod.
Surfujte s VOLNÝ!