Preco zeru programy tolko ramky?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Neděle Duben 17 21:40:45 CEST 2005

On Sun, Apr 17, 2005 at 08:41:58PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:
> Co se tyce OOo, tak tam nevim, nastroje snizovani osobni produktivity se
> snazim pouzivat co nejmene bez ohledu na puvod, ale asi plati tytez obecne
> rady.
Ehm, nechcem moc rypat, ale co by si mi namiesto toho poradil? Ja sice
pouzivam aj tak na vstup dat a programovanie skoro vzdy vim, ale
Writer/Calc/Impress mi na pre nich urcene ucely pripadaju vhodnejsie a
stazovat sa nemozem. Skusal som predtym napr. gnumeric ale nebolo to ono, tex
sa mi ucit nechce a na prezentacie (ktore vacsinou musia bezat aj pod
windowsom) nic ineho nepoznam.

> Mam takovy neprijemny dojem, ze jadro 2.4 je nebezpecne nachylne
> k thrashingu.
Ja mam ten dojem tiez a preto ked sa da, swap nepouzivam :-))

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   It's not a bug, it's tradition!