KOMERCE: Novy kral mezi distribucemi

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pondělí Duben 18 09:36:18 CEST 2005

Dne 16.04.2005 v 09:23 +0200, pavel napsal(a):

> Debian se zastavil v roce X, takze pokud vam vyhovuji tehdejsi technologie, je
> pro vas opravdu idealni.
> Jenze vyvoj jde prekotne dopredu, enterprise komercni distribuce prave
> zajistuji, ze vezmete aktualni (resp. cca rok zpet, takze aktualni/odladeny)
> sw a mate k nemu treba 5 let podporu.

Takze jsme na tom stejne jako v Debianu. A navic mam v Debianu stale
moznost pouzit rozsahly archiv sw, primo v distribuci. Pokud
potrebuji aktualni sw, pouziji backport nebo si sw proste prelozim
ze zrojaku, to mi take zajisti podpora 'enterprise komercni
distribuce'?

> Tezko se letos rozhodnu navrhovat reseni nad necim tak historickym jako
> debian, pokud se nejedna o nejakou jednoucelovou sluzbu (router nad 2.4,
> mozna jeste posta, ale ta uz spis ne, ale treba db nebo www server uz urcite
> ne)

Pokud jsem napsal, ze preferuji stabilni prostredi, pak jsem nemel na
mysli, to ze sw nepada, to je samozremost, ale spise to, to ze se vam
komponenty nemeni 'pod rukama' kazdych par mesicu. Chtel bych videt
jak pouzivate takovou distribuci v podnikovem prostredi, kde vse musi
vzajemne spolupracovat.

Zadnou vyhodu 'enterprise komercni distribuce', oproti debianu, jsem
ve vasi odpovedi nenasel. Je mi lito.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...