KOMERCE: Novy kral mezi distribucemi

Karel Zak kzak na redhat.com
Pondělí Duben 18 10:01:44 CEST 2005

On Mon, 2005-04-18 at 09:36 +0200, Martin Lebeda wrote:
> [...]

 To urcite neni ten duvod. Na server je vhodne vse co je jeho admin
schopen udrzet v ramci unosnych nakladu v chodu. Pripadne je
vhodne/nutne pouzit ditribuci co vyzaduje dodavatel nejakeho dalsiho SW
(treba Oracle).

> Takze jsme na tom stejne jako v Debianu. A navic mam v Debianu stale
> moznost pouzit rozsahly archiv sw, primo v distribuci. Pokud

Osobne neverim v moznost otestovani (!= vyhovujici dependence) a
smysluplne udrzovani vseho toho software. Proste je ho moc :-)

> potrebuji aktualni sw, pouziji backport nebo si sw proste prelozim
> ze zrojaku, to mi take zajisti podpora 'enterprise komercni
> distribuce'?

Standardne ne. Obecne je takove chovani nestandardni. Normalni je
nainstalovat a pak zachovat danou fukcnost maximalni moznou dobu.

> Pokud jsem napsal, ze preferuji stabilni prostredi, pak jsem nemel na
> mysli, to ze sw nepada, to je samozremost, ale spise to, to ze se vam
> komponenty nemeni 'pod rukama' kazdych par mesicu. Chtel bych videt
> jak pouzivate takovou distribuci v podnikovem prostredi, kde vse musi
> vzajemne spolupracovat.

A v 'enterprise komercni distribuci' se neco meni pod rukama? Naopak.

> Zadnou vyhodu 'enterprise komercni distribuce', oproti debianu, jsem
> ve vasi odpovedi nenasel. Je mi lito.

Pak je pro vas lepsi Debian :-)

	Karel

--