Preco zeru programy tolko ramky?

d.petr na post.cz d.petr na post.cz
Pondělí Duben 18 10:50:09 CEST 2005

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Pavel Kankovsky" <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>
Předmět: Re: Preco zeru programy tolko ramky?
Datum: 17.4.2005 - 20:51:46

> Mam takovy neprijemny dojem, ze jadro 2.4 je nebezpecne
> nachylne
> k thrashingu. Kdyz dojde k urcitemu nevhodnemu scenari,
> tak to zacne
> zurive swapovat a jestli neumreli, tak swapuji dodnes.
> Cely system se
> pritom tak silene zpomali, ze k tomu, aby oom killer
> zacal vrazdit procesy
> kvuli nedostatku prostoru, proste v geologicky kratke
> dobe vubec nedojde.

   Coz o to, mne to po chvili prestane swapovat, jenze pak uz je
to jen tuhe (ze by ztuhnul i ten swap?).

> Uz dlouho mam v planu to lepe prozkoumat, ale zatim
> jsem vzdycky bud
> zrovna nemel cas, nebo zrovna nemel fungujici testovaci
> pocitac. :P

   Jeee, Vy se mate. Kdybych se tak mohl na to podivat ja sam ...
Tedy podivat bych se mohl, jen by mi to nic nereklo.

> Mate zurnalovy fs?

   Ne. Uz jsem o tom sice uvazoval, jenze mam vzdycky z podobne
zasadnich zasahu obavy.

> Pomerne ucinne je na jednotlive procesy ulimit -v.

   Ja nemam nic proti tomu, aby treba Mozilla nebo Gimp sezraly
skoro celou pamet, kdyz bezi samy. Ale kdyz si je pustim najednou
a jeste neco k nim, nastane samozrejme problem driv, nez jeden z
nich presahne unosnou miru.

Petr

--
Zkoušejte vysokorychlostní nonstop internet VOLNÝ ADSL 14 dní
ZDARMA! Již déle neváhejte! Prvních 500 zákazníků navíc získá