KOMERCE: Novy kral mezi distribucemi

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Duben 18 11:51:06 CEST 2005

	Ano. Naopak, by mne zajimalo, jak u Debianu budete prekladat Oracle
RDBMS v okamziku, kdy nemate odpovidajici prerekvizity...:-)

> Zadnou vyhodu 'enterprise komercni distribuce', oproti debianu, jsem
> ve vasi odpovedi nenasel. Je mi lito.

	Z tohoto pohledu krome certifikace v podstate zadna není a nikdy
jsem to netvrdil, ovšem ty enterprise vychazeji rekneme s 1.5 letym cyklem,
zatimco Debianuv cyklus je podstatne delsi a proto ho nelze pro mnozstvi
komercnich aplikaci pouzit...