KOMERCE: Novy kral mezi distribucemi

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pondělí Duben 18 14:25:53 CEST 2005

Dne 18.04.2005 v 10:01 +0200, Karel Zak napsal(a):

> Standardne ne. Obecne je takove chovani nestandardni. Normalni je
> nainstalovat a pak zachovat danou fukcnost maximalni moznou dobu.

No prave, Debian je ve stejne verzi 'maximalni moznou dobu' a zdrojem
vetsiny sw je primo distribuce. Tech par veci co musi byt nutne v
posledni verzi pak prekousnu - nebyly by ani v jinych distribucich.

> A v Tenterprise komercni distribuciT se neco meni pod rukama? Naopak.

Obvykle nemeni, ale Debian se proste meni jeste mene.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...