mount -t auto

Pondělí Duben 18 12:03:17 CEST 2005

Karel Zak <kzak na redhat.com> wrote:

> On zkousi vzdy "ext2" jako prvni a pokud to projde tak se koukne je-li
> tam journal:

je to tak, nanestastie nove verzie mountu (neviem odkedy) najprv skusaju
sami typ FS az potom skusaju to co im poradi user.

Velmi sa mi to nepaci, uz som zazil ze disk naformatovany na FAT a potom
UFS bol pod FAT stale "pouzitelny" (akurat som prisiel o vsetky data ktore
som na neho narval pod UFS). Takze autodetekcia FS je podla mna velmi
tenky lad a bol by som rad keby sa mount vratil k staremu spravaniu.

Este som to nereportoval, mozno je to dakde vysvetlene a zbytocne by som
sa namahal...
Emacs is a complicated operating system without good text editor.