problem DHCP nestihne odpovedat

iko iko na kamarad.cz
Pondělí Duben 18 14:09:44 CEST 2005

zdravim vospolok,

mam jeden problem. nahodil som dhcp server pre win, lin aj hw klientov.
vsetko chodi v pohode. ked ale na serveri nieco zozere cely procesor,
tak niekedy dhcp akoby nestihlo odpovedat na ziadost klienta o obnovenie
IP adresy a ten vyhlasi ze dhcp nenaslo a hodi si nejaku default adresu.
a ludia zacnu telefonovat, ze im nejde tlaciaren, internet a tak
podobne. dal som dhcpcku najvyssiu prioritu. trochu to pomohlo, ale dnes
sa mi to stalo znovu. ked som mal stary redhat 6.2, tak tam som problem
zda sa nemal, teraz mam centos 3.3, updatnuty a stve ma dhcp. je to
nejaky bug v dhcp alebo len "nestihne" odpovedat?

pekny den praje
iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises