problem DHCP nestihne odpovedat

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Duben 18 14:27:22 CEST 2005

Dne pondělí, 18. dubna 2005 14:09 iko <iko na kamarad.cz> napsal(a):
> mam jeden problem. nahodil som dhcp server pre win, lin aj hw klientov.
> vsetko chodi v pohode. ked ale na serveri nieco zozere cely procesor,
> tak niekedy dhcp akoby nestihlo odpovedat na ziadost klienta o obnovenie
> IP adresy a ten vyhlasi ze dhcp nenaslo a hodi si nejaku default adresu.
> a ludia zacnu telefonovat, ze im nejde tlaciaren, internet a tak
> podobne. dal som dhcpcku najvyssiu prioritu. trochu to pomohlo, ale dnes
> sa mi to stalo znovu. ked som mal stary redhat 6.2, tak tam som problem
> zda sa nemal, teraz mam centos 3.3, updatnuty a stve ma dhcp. je to
> [...]

zkuste tam dat realtime (multimedia) kernel. S normalnim je to nekdy peknej
vopruz hlavne kvuli swapovani - kdyz programy potrebuji vic nez pul ramky,
system zacne swapovat - a to zacinaji chvile kdy vzpominam s laskou na wokna
(aspon u mne 2.4 si drzi skoro permamentne zhruba pul ramky pro buffer/cache)
- zlaty kernely 2.0.x!

--

                        Jaroslav Lukesh