KOMERCE: Novy kral mezi distribucemi

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pondělí Duben 18 14:12:02 CEST 2005

Dne 18.04.2005 v 11:51 +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):
> [...]

Máte pravdu, vyžaduje to trochu invence, právě Oracle RDBMS na
debianu provozuji a navíc i několik binárních alikací určených
původně pro SCO OpenServer, starých cca 10let. A zkusit promluvit se
šéfem o upgrade na vyšší verzi nemá smysl:-/. Přestože máme všechny
potřebné licence je odpověď: v žádném případě. Zkrátka do věcí které
fungují se nešťourá, vlastně ten postoj chápu a cyklus debianu mi z
tohoto ďůvodu usnadňuje život.

Ona ani ta certifikace není všemocná...

--
Martin Lebeda