KOMERCE: Novy kral mezi distribucemi

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Duben 18 14:33:54 CEST 2005

On Mon, 18 Apr 2005, Martin Lebeda wrote:

> potřebné licence je odpověď: v žádném případě. Zkrátka do věcí které
> fungují se nešťourá, vlastně ten postoj chápu a cyklus debianu mi z
> tohoto ďůvodu usnadňuje život.

Sehnat novejsi komplexi odladene a stabilni prostredi je prave diky cyklu
debianu velmi tezke. Navic jak jsem zde nabyl dojmu, tak po vyjiti noveho
stable se oficialni podpora pro predchozi po kratke dobe ztraci.

Tohle u napr. RHEL nehrozi. Vyjde sice nova stable, nic Vas vsak nenuti
nepouzivat tu starsi, ke ktere budete mit stale podporu.

Castejsi cyklus vydavani stable u komercni distribuce s podporou vice nez
jedne predchozi stable je plus.

Ano, guru si muze udrzet nejakou starou verzi debianu stale bezpecnou. Ale
to je prace, kterou za nas obycejne smrtelniky dela komercni distributor.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...