Lokalni imap server

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Úterý Duben 19 16:03:44 CEST 2005

no my pouzivame cyrus jako MDA,ten se stara o schranky, dela pop,imap, sieve
skripty atd a pod. pokud mate ale jen par uzivatelu, tak to je
cyrus trochu moc a jednodussi bude nejaky mensi, ktery proste bere standardni
unixove schranky a posila to pres sit(na debianu jsem nasel neco, co se
jemnuje uw-imapd, mozna to bude ono, nikdy jsem to ale nepouzival).
mk