Lokalni imap server

Michal Koudelka mithrandir2003cz na gmail.com
Úterý Duben 19 16:17:05 CEST 2005

Ahoj,

Uzivatele nemam, chci to pro sebe, chtel bych zkratka dostat pod kontrolu
vsechny ty schranky ktere se mi na netu vali a moci na ne pristupovat
odkudkoli z libovolneho klienta :) Na ten uw-imapd se podivam, diky za typ

Michal Koudelka