Jaká grafická karta na dva monitory

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Úterý Duben 19 19:37:22 CEST 2005

Jan Fuchs wrote:
> Ahoj,

> Cerpal jsem z ceniku http://www.alzasoft.cz/

> Je to uplne stejne jako s normalni grafikou. Jak jste rikal, aktivuje se
> v BIOSU. Po spusteni PC se pouziva prvni monitor. Mate-li spravne
> nakonfigurovanou Xineramu (http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Dual_Monitors),
> tak se po spusteni X aktivuje i druhy monitor. Kdyz vypnu X, tak
> zustanou aktivni oba monitory (oba maji stejny obsah). Takto mi to
> funguje s G550. Stejnym zpusobem jsem postupoval i u G650, ale nastal
> jiz zminovany problem.
>
>          S pozdravem Jan Fuchs

takymto zpusobem mame v praci rozchozenou i ATI RadeOn 9250... Jeden VGA, jeden
DVI vystup s redukci na VGA.... beha, ale kdyz jsme venovali chvilku rozbehani
3D akcelerace, pohoreli jsme.... ted neni cas, ale jak dokoncime projekt....
uvidime...

ilicz