Jaká grafická karta na dva monitory

Jan Fuchs fuky na pleione.asu.cas.cz
Úterý Duben 19 19:23:30 CEST 2005

Ahoj,

Cerpal jsem z ceniku http://www.alzasoft.cz/

> Jak je to s jednou grafikou co umi 2 zarizeni, to nevim.

Je to uplne stejne jako s normalni grafikou. Jak jste rikal, aktivuje se
v BIOSU. Po spusteni PC se pouziva prvni monitor. Mate-li spravne
nakonfigurovanou Xineramu (http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Dual_Monitors),
tak se po spusteni X aktivuje i druhy monitor. Kdyz vypnu X, tak
zustanou aktivni oba monitory (oba maji stejny obsah). Takto mi to
funguje s G550. Stejnym zpusobem jsem postupoval i u G650, ale nastal
jiz zminovany problem.

         S pozdravem Jan Fuchs

--

*   .~.    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *