Swap

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Duben 20 08:51:56 CEST 2005

Dne úterý, 19. dubna 2005 10:29 Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk>
napsal(a):

> toto afaik tvrdi, kolko pamate je momentalne realne pouzitych programami

> pouzite znamena prva polozka v buffers/cache? Takze mate polovicu ram
> pouzitej na programy samotne?

ano

> To uz je pripad, ked pamat pouzita procesmi zacina dosahovat alebo
> presahovat velkost RAM.

> to akoze swapovaci subor pol giga? To vsak pokial viem netvrdi nic o jeho
> pouziti. Je to to iste, ako mat v linuxe swap subor alebo particiu
> rovnakej velkosti.

no ja mel W95 se 128M ramky, kde swap nebyl permanentni, ale delal se podle
potreby. Mel jsem i 2G swapu - to uz bylo velmi poznat (swapovalo i na
pohnuti mysi). Mozna si ty wokna nejak vybiraji, co ulozi do swapu a co ne.

--

                        Jaroslav Lukesh