Nefunkcni HW na 100% HELP

IkaR ikaruus na centrum.cz
Čtvrtek Duben 21 12:34:02 CEST 2005

Zdravicko,
mohl by mi nekdo prosim poradit uz nevim kudy kam a co jeste udelat aby
mi ten muj linux (suse 9.2) fungoval tak jak bych si pral, mam tuto sestavu.

MB - MSI K8N Neo4-F
VGA - Leadtek WinFast PX6600 TD GeForce PCX 6600
CPU - AMD +3000 64bit
TV carta - MediaForte PV951TF
Tablet - Wacom Graphire2
KB set -  Logitech Cordless Desktop LX700 CZ

Najde se nekdo kdo by dokazal porad jak tyhle sestavu dostat do 100%
funkcniho stavu (takoveho jaky je treba ve windows kdyz mam
nainstalovane vsechny ovladace), proste aby mi 100% fungoval dany HW a
to asi takhle.
VGA ---> LCD i TV(prehravani movie ve full screenu)
MB ---> sound 7.1(i prehravani MP3)
TV karta ---> 100% funkcni TV, radio, teletext
Table ---> 100% funkcni jak mys tak pero a soucasne aby na 100%
fungovala i klasicka mys
KB set ---> 100% vsech funkcnich klaves jak na KB tak na mysi

PS.: Doufam ze toho nechci po linuxu moc, ale kdyz to dokaze na 100%
rozhejbat i takovy debilni system jako mw M$ tak linux si s tim urcite
poradi o 200% lip, jenom ja jsem takovy BFU, ze to neumim, proto bych se
rad nechal poradit a poucit od daleko zkusenejsich pro, ktere to bude
dozajista zalezitost jedne male dymky.

Diky

IkaR