Nefunkcni HW na 100% HELP

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Čtvrtek Duben 21 12:58:55 CEST 2005

On 4/21/05, IkaR <ikaruus na centrum.cz> wrote:
> [...]
> VGA ---> LCD i TV(prehravani movie ve full screenu)
> MB ---> sound 7.1(i prehravani MP3)
> TV karta ---> 100% funkcni TV, radio, teletext
> Table ---> 100% funkcni jak mys tak pero a soucasne aby na 100%
> fungovala i klasicka mys
> KB set ---> 100% vsech funkcnich klaves jak na KB tak na mysi
>
> PS.: Doufam ze toho nechci po linuxu moc, ale kdyz to dokaze na 100%
> rozhejbat i takovy debilni system jako mw M$ tak linux si s tim urcite
> poradi o 200% lip, jenom ja jsem takovy BFU, ze to neumim, proto bych se
> rad nechal poradit a poucit od daleko zkusenejsich pro, ktere to bude

Aka cena je pre Vas akceptovatelna?
Preco prave SUSE? a preco prave 9.2?
Preco sa neobratite na SUSE?
Preco nie Windows?

Potesim Vas, kazdy trochu skusenejsi Vam dokaze toto (HW) rozbehat
bezproblemovo na bezne aplikacie (office, mail, Internet, filmy ...).
BTW: k takej zostave aspon 1GB RAM.

> TV carta - MediaForte PV951TF
Moze byt problem, ale skor nie.
> Tablet - Wacom Graphire2
netusim, ale snad ano

AT aka antitrust2-AT-gmail.com
Ak xces pozvanku (invitation) napis mi. Rad helfnem.