Nefunkcni HW na 100% HELP

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Duben 21 13:13:12 CEST 2005

AntiTrust2 (gmail) wrote:

> Aka cena je pre Vas akceptovatelna?
> Preco prave SUSE? a preco prave 9.2?
> Preco sa neobratite na SUSE?
> Preco nie Windows?
>
> Potesim Vas, kazdy trochu skusenejsi Vam dokaze toto (HW) rozbehat
> bezproblemovo na bezne aplikacie (office, mail, Internet, filmy ...).
> BTW: k takej zostave aspon 1GB RAM.

> Moze byt problem, ale skor nie.

> netusim, ale snad ano

Na podporu WACOM tabletu je na sourceforge projekt!
ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail 2: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
mobil: +420 721 811 53*