mbox2mdir [vyreseno]

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Duben 21 14:06:25 CEST 2005

Zdenek SUTR Kaminski <mailto:sutr na valachian-labs.com> wrote:

> dal jsem tam adresu z From: a datum z Date: a dela to presne to, co
> ma. Vsem diky za rady, kde najit mdir2mbox :-)
>
> Aspon jsem si procvicil perl a ted si jdu dat odpoledni klid :-)

	Tfuj... co co cože? Neblázni, já sice taky chytnu po prvním nástroji
co mi přijde pod ruku a umím s ním to co chci provést, ale toto je fakt
silný kanón, ne?

Co takhle (shell programming taky nemiluju, ale základy se někdy hodí):

mailbox="soubor" // kam budeme ukladat
adresar="/home/paja/maildir" // odkud bereme maildir
echo "" > $mailbox
for i in `ls -1 <adresar`; do
	echo "From paja na seznam.cz" >> $mailbox
	cat $i >> $mailbox
done
echo Finito...

	Píšu z hlavy, možná jsem nějakou ptákovinku zapomněl...:-)