mbox2mdir [vyreseno]

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Duben 21 14:53:09 CEST 2005

On Thu, 21 Apr 2005, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Tfuj... co co cože? Neblázni, já sice taky chytnu po prvním nástroji
> co mi přijde pod ruku a umím s ním to co chci provést, ale toto je fakt
> silný kanón, ne?
>
> Co takhle (shell programming taky nemiluju, ale základy se někdy hodí):

Shell programming miluji, jenze u nas v praci se skoro vsude pouziva
perl. Ne na tyto veci, ale na jine.

A pac ja s perlem zacinam, tak abych jej dostal do krve, tak jsem si
rekl, ze jej musim pouzivat, at chci nebo ne, i kdyz se to nehodi. Ja
jsem se vlastne potrestal za to, ze jsem se mu drive vyhybal jako cert
krizi :-)

Takze v nem delam vsechno, co mohu, i kdyz to nekdy v shellu byva
implementacne vyrazazne rychlejsi.

Nehlede na to, ze ma kolega nize pekne "nasral" tim formailem, protoze to
je presne ten prikaz, na ktery jsem zapomel a ktrey dela presne to, co je
zapotrebi :-)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...