Sum: jak rozdelit a dekodovat soubory eml offline

JF jfeit na ics.muni.cz
Čtvrtek Duben 21 16:41:03 CEST 2005

Dobry den,

pred nedavnem jsem poslal dotaz jak offline rozlozit a
dekodovat soubory s postou. Reseni je nekolik:

1. eml2mbox.rb
    nacte soubory eml a vyrobi z nich mbox soubor
    mbox soubor se otevre postovnim programem, napr. mutt
    je mozne cist a ukladat prilohy atd. atd.
    vyzaduje instalovane Ruby

2. ripmime   [tgz]
    nacte soubor eml a rozseka ho na soubory s textem a prilohami
    vyzaduje preklad a instalaci, na FC3 bez problemu preklad
    i funkcnost

3. uudeview  [tgz]
    nacte eml jako ripmime, je mozno vybirat, co se ma ulozit
    (tedy o neco komfortnejsi nez ripmime)
    konfigurace bez problemu, preklad ma sice varovani (nejake
    ty nespravne konverze pointeru a podobne malickosti :-)), ale
    preklad se dokonci
    instalace bez problemu, uudeview funguje
    je k tomu i manova stranka

Za rady a tipy diky
JF