Liberix - podpora komunitnich setkani

Bohdan Milar bohdan.milar na liberix.cz
Pátek Duben 22 10:43:38 CEST 2005

Dobry den,

Jirka Kosina napsal(a):

> Takoveto akce ovsem muze poradat na sve pude libovolna univerzita
> vpodstate bez nakladu, nebot vybaveni i prostory typicky vlastni. Takze
> pokud Vam jde o "dobrou vec", jiste se s nejakou univerzitou/vysokou
> skolou muzete snadno domluvit.

Samozrejme, ze takove akce univerzity poradat mohou a my budeme mod
radi, kdyz je poradat budou. Univerzita ale neni v kazdem meste. Navic
na akci univerzity nebyvaji komorniho charakteru (viz InstallFest na CVUT).

Nabidka nasi podpory je minena tak, aby umoznila vznik podobnych malych
setkani open source (a free SW) nadsencu i mimo univerzitni mesta. Na
ruzna pocitacova setkani jezdim pravidelne vic jak 10 let. Vim jak
kvalitativne se urcita oblast zmeni, kdyz do ni vsoupi svobodny
software. Vim, jak pozitivne na ty lidi pusobi, kdyz se vedle mailu a IM
muzou setkat i osobne.

Znam osobne nekolik organizatoru takovych akci. Pro nektere je realizace
takoveho setkani sranda. Jini na ni vynakladaji znacne usili a hrozi, ze
priste k tomu jiz nebudou svolni. Vzdy jsem jim v tom chtel nejak
pomoci. Ted se mi povedlo sehnat k tomu zazemi a trochu penez.

> Pokud Vam jde o reklamni akci na propagaci Vasi firmy, tak to uz bude asi
> horsi (a to jak se shanenim podpory a prostredku, tak se zajmem ucastniku)
> :)

Liberix neni firma. Je to neziskova pravnicka osoba. Jestli budu chtit,
aby na vstupenkach a www strance bylo logo Liberixu? Ano. Jestli chci
pretavit Vasi oblibenou party na prednasku o super komercnim produktu,
jehoz vyrobce je sponzorem Liberixu? Ne! Chci, aby tradicni setkani
pokracovala a nova vznikala. Chci na ne jezdit a seznamovat se s novymi
zajimavymi lidmi.

Na stranku Liberixu pak dam foto z teto akce, na strance akce bude logo
Liberixu. Tim samozrejme dojde k rustu obecneho povedomi o Liberixu a
zvysi se pravdepodobnost, ze se najdou osoby, ktere jej budou ochotny
podporovat. Takto ziskane prostredky zase pouziju na podporu jinych akci
nebo konkretnich SW projektu.

Pokud se Vam to zamlouva, domluvime se na konkretnim zpusobu spoluprace.
Pokud jste proti, nebudu se vubec zlobit a rad na Vasi akci prijedu jako
bezny navstevnik bez jedineho letaku Liberix.

S pozdavem

Bohdan Milar