Nefunkcni HW na 100% HELP

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Pátek Duben 22 12:41:28 CEST 2005

> A co se tyce meho dotazu me hlavne slo o to ani ne tak aby mi nekdo rek,
> klikni sem napis se tohle a tohle (to jsem nikdy nechtel a chtit nebudu)
> me slo jenom o to aby mi nekdo kdo to ma jiz nakonfigurovano rekl
> "Ano ten vas HW funguje se vseme features na 100%" a to mi staci ja si s
> tim pak budu hrat, protoze budu vedet ze to je funkcni.

v tom pripade byl velice spatne polozeny dotaz, ale prvopocatecni dotaz
vyznel "jsem lama a potrebuju aby mi nekdo rozchodil tohle a tohle,
takhle a takhle..."

pekny vikend
ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail 2: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
mobil: +420 721 811 53*