Nefunkcni HW na 100% HELP

IkaR ikaruus na centrum.cz
Pátek Duben 22 14:42:38 CEST 2005

David 'Ilicz' Klementa napsal(a):

> v tom pripade byl velice spatne polozeny dotaz, ale prvopocatecni dotaz
> vyznel "jsem lama a potrebuju aby mi nekdo rozchodil tohle a tohle,
> takhle a takhle..."
>
> pekny vikend
> ilicz

V tom pripade se dodatecne omlouvam za spatne formulovany dotaz, ale po
tom co jsem vsechno zkousel a prosel kde co jsem uz skoro myslel ze mam
hw ktery je tak akorad dobrej pro widle, takze proto mozna muj dotaz by
trochu vice emotivni nez bylo zdravo a hromada lidi ho pochopila tak jak
ho pochopila

Vsem preju pekny vikend

IkaR