Jaky filesystem na notebook ?

David Procházka david.prochazka na gmail.com
Sobota Duben 23 21:50:58 CEST 2005

Ahoj, pri normalni praci stejne tu a tam porad neco ctes a zapisujes,
takze disk se stejne toci. Takze nijak moc neusetris. Tech (mozna) par
minut ti nestoji za to checkovani disku az ti vypadne baterka :-) Ja
mam na notebooku ext3 je vydrzi dyl nez kdyz jsem tam mel Windows s
FAT32  pri stejne praci.

S pozdravem "a prece se toci"

D.