Jaky filesystem na notebook ?

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Sobota Duben 23 22:54:08 CEST 2005

Dobre odpoledne,

IMHO to vychazi/vychazelo z pristupu, ze kdyz to zrovna nepotrebujete,
vypnete disk. Coz by bylo k necemu, leda pokud bud nechate system bezet
z RAM (CD je jaksi energeticky nevyhodne), nebo budete mit tak orezany
system, ze se zadny demon nepokusi zapsat na disk.
A samozrejme pokud nemate zurnalovaci fs, ktery donutite k tomu nesahat
na disk leda upravou jadra (aspon tomu tak bylo).

Takze pokud na tom pocitaci nebudete ciste psat ve VIM (kteremu jeste
zakazete ukladat zalozni kopie), smysl to nema.

Vaclav Stepan

P.S.: Leda tedy s tim ramdiskem.