samba PDC nahrada WinNT II

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Sobota Duben 23 22:54:51 CEST 2005

> Toto zni jako rozdilny SID stare a nove domeny.
> net getlocalsid vypise sid soucasne domeny ale z hlavy nevim ja zjistit sid
> puvodni domeny. Pohledejte ...
> Pokud se da zatim couvnout, tak udelat tu sambu clenem domeny, pak by net
> getlocalsid mohl vypsat puvodni SID a net setlocalsid nasledne po nastaveni
> na PDC by mohl pomoci. Pak bacha na net groupmap - nevylucuji ze se pomeni
> SIDy "Domain Admins" a tak podobne resp. ze tam treba nebudou DomainAdmins
> dvoje s ruznymi SID.

> BTW kolik ze je tech pocitacu? Mozna by to opravdu bylo rychlejsi
> [...]

Ano, ty SID domen jsou ruzne.
Rpcclient byl sdilny a hned vse ochotne prozradil.

Jak tedy spravne postupovat dale?
smazat smbpasswd, nastavit SID z NT, a vampirovat?
Vedomosti jsem cerpal z:
http://samba.hjc.edu.sg/samba/docs/man/Samba-Guide/migration.html#id2582232

Mel jsem zato, ze pri vampirovani dojde i k spravnemu nastaveni SID domeny.

Pocitacu cca tricet. Kdyby slo jen o to je odebrat a pridat do domeny,
to jsou dva restarty stanice, tak to udelam.
Zkousel jsem to na uzivateli "pepa" odebral jsem ho a pridal do domeny.
Pepa pracuje na WinXPP a uz se nedostane do svych dokumentu v
Documents Settings /nema k tomu pravo/, posta je fuc, stejne tak jako
plocha, a buhvi co jeste. Nez bych to dal do poradku, to se radej budu
trapit s timhle.
A navic, ten zachvat radosti az se mi to podari zvampirovat :-)
ale to mivame asi vsichni

Diky,
Honza Novacek