samba PDC nahrada WinNT II

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Neděle Duben 24 00:21:03 CEST 2005

Ano, nastavte nejdříve stejné SID domény, aby oba servery (původní NT i
nová Samba) spravovaly stejnou doménu a pak z NT účty vysosejte, ať ta NT
už můžete nechat odpočívat na věčnosti...

(Když jsem ve vámi uvedeném návodu zalistoval zpět ke kapitole 5, tak tam
v nastavení Samby jako BDC nastavení shodného SIDu bylo uváděno. Ale
nestudoval jsem to nijak podrobně...)

Slávek.