samba PDC nahrada WinNT II

Petr Balas petr-news na balas.cz
Neděle Duben 24 00:26:33 CEST 2005

Honza Novacek wrote:

> Ano, ty SID domen jsou ruzne.
> Rpcclient byl sdilny a hned vse ochotne prozradil.
>
> Jak tedy spravne postupovat dale?
> smazat smbpasswd, nastavit SID z NT, a vampirovat?

Zkusil bych jako prvni pokus jen nastavit sid (a restart samby) co to udela.
Ale asi to stacit nebude.

http://samba.hjc.edu.sg/samba/docs/man/Samba-Guide/migration.html#id2582232

> Mel jsem zato, ze pri vampirovani dojde i k spravnemu nastaveni SID
> domeny.
>
> Pocitacu cca tricet. Kdyby slo jen o to je odebrat a pridat do domeny,
> to jsou dva restarty stanice, tak to udelam.
> Zkousel jsem to na uzivateli "pepa" odebral jsem ho a pridal do domeny.
> Pepa pracuje na WinXPP a uz se nedostane do svych dokumentu v
> Documents Settings /nema k tomu pravo/, posta je fuc, stejne tak jako
> plocha, a buhvi co jeste. Nez bych to dal do poradku, to se radej budu
> trapit s timhle.

Nechat pepu prihlasit se a pak se sam prihlasit jako Admin a pak celkem
nastojako nakopirovat C:\DaS\Pepa do C:\DaS\Pepa.DOMENA (nove jmeno
odhaduji, pravidla jeho tvorby se lisi dve verze Woken). Nepretahne se
snadno Registry (tam by se clovek musel drbat s pravama uvnitr Registry).

A nebo predem rozchodit roaming profiles a zneuzit je.

> A navic, ten zachvat radosti az se mi to podari zvampirovat :-)
> ale to mivame asi vsichni

:-)

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)