AverMedia TV Studio a stereo zvuk?

Michal Čihař michal na cihar.com
Neděle Duben 24 21:58:59 CEST 2005

Zdravím

On Sun 24. 4. 2005 18:27, Tomas Smetana wrote:
>    Mam (uz trosku starsi) TV kartu AverMedia TV studio s ceskym
> stereem. Funguje velmi dobre, jen se mi nepodarilo rozchodit ten
> stereo zvuk. U televize to vem cert, ale u radia mi to vadi...

Stereo u rádia mi chodilo bez jakéhokoliv nastavování, stereo u TV po
připájení filtru taky, akorát to trochu bručelo, tak jsem to zase
oddělal :-) (mám ještě verzi bez českého sterea). Až se k tomu počítači
dostanu, můžu se podívat na podrobnosti, něco z doby kdy jsem to
rozbíhal je tady: http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/1902

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com