AverMedia TV Studio a stereo zvuk?

Tomas Smetana xsmetana na aisa.fi.muni.cz
Pondělí Duben 25 19:44:50 CEST 2005

On Sun, 24 Apr 2005, Michal Čihař wrote:

> Zdravím
> Stereo u rádia mi chodilo bez jakéhokoliv nastavování, stereo u TV po
> připájení filtru taky, akorát to trochu bručelo, tak jsem to zase
> oddělal :-) (mám ještě verzi bez českého sterea). Až se k tomu počítači
> dostanu, můžu se podívat na podrobnosti, něco z doby kdy jsem to
> rozbíhal je tady: http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/1902
>
> --
>    Michal Čihař | http://www.cihar.com

Diky za rychlou odezvu. ;) Tenhle navod uz jsem videl a mam to
nakonfigurovane de facto stejne. Muj problem je, ze msp3400 se
nepouzije... Muzu ho rmmodnout a pojede to uplne stejne.

Reseni (aspon pro radio, telvizi neoverim) je prilis jednoduche, nez abych
na to prisel rychle: card=13, akorat se potom naplno projevi kvalita
signalu, tedy se budu muset vratit k mono, dokud nam v dome nepredelaji
antenni rozvod...

Ale stejne mi to neda... Vam to ten MSP3400 naslo? Nejaky vypis
/var/log/messages ze stroje s onou kartou nemate?