Apache: Hodne virtualhostu -> zere moc pameti

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Pondělí Duben 25 07:26:25 CEST 2005

Zdravicko do noveho tydne,

mam mensi problem s Apachem a chtel bych se zeptat, zda na to nekdo take
nenarazil.

Mam server, kde jsou radove tisice VirtulHostu. Na tom by nebylo nic
divneho az na to, ze kazdy Apache proces bez zateze ma naalokovano 35 Mega
v datech (VmData), pricemz ten stejny apache (stejne moduly) s desitkami
virtualhostu ma VmData na 2MB. Kdyz to spocitam, vyjde mi, ze na kazdeho
VirtualHosta mi Apache spolkne shruba 11kB, coz sice neni moc, ale malo to
take neni, vzhledem k tomu, ze samotny konfigfajl jednoho virtualhosta ma
prumerne 600B. Nejvetsi problem vsak je s tim, ze tahle pamet viditelne
neni sdilena mezi procesy...

Je to normalni, setkal se s tim uz nekdo, vyresil to nejak?

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----