Apache: Hodne virtualhostu -> zere moc pameti

Pondělí Duben 25 11:57:30 CEST 2005

Zdik Kudrle <xkudrle na fi.muni.cz> wrote:
> Mam server, kde jsou radove tisice VirtulHostu. Na tom by nebylo nic
> divneho az na to, ze kazdy Apache proces bez zateze ma naalokovano 35 Mega
> v datech (VmData), pricemz ten stejny apache (stejne moduly) s desitkami
> virtualhostu ma VmData na 2MB. Kdyz to spocitam, vyjde mi, ze na kazdeho
> VirtualHosta mi Apache spolkne shruba 11kB, coz sice neni moc, ale malo to
> take neni, vzhledem k tomu, ze samotny konfigfajl jednoho virtualhosta ma
> prumerne 600B. Nejvetsi problem vsak je s tim, ze tahle pamet viditelne
> neni sdilena mezi procesy...

moje pozorovania zhruba odpovedaju vasim. Nezistoval som vsak ci ide o data
zdielane ci nezdielane. tipol by som si ze to tiez zavisi na pocte
konfiguracnych direktiv per vhost.

Fucking windows! Bring Bill Gates! (Southpark the movie)