OT: historický PMI-80 - máte někdo dokumentaci?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Duben 25 12:14:21 CEST 2005

Dobrý den,

podařilo se mi splašit historický kousek HW z produkce Tesly, se kterým jste
se jistě mnozí setkali na školách, leč bez jakékoli dokumentace (vyjma
blokového schematu a asemblerového taháku nalepeného v krabici). Jelikož za
mně byl na škole český "kufřík" TEMS (jo, to byl správný kombajn, ale ten se
mi nepodařilo sehnat), k PMI80 nemám žádné poznámky než to co vyšlo v roce 84
v amárech.

Chtěl bych tím zasvětit děcka do tajů programování, ale chybí mi jakýkoli
popis služeb vestavěného "operačního systému" Monitor, tedy jak zobrazit
cokoli na displeji, přečíst klávesnici a pod.

Kdybyste někdo našel svoje poznámky, nebo i tu dokumentaci, byl bych za ně
velmi vděčen.

Děkuji,

--

                        Jaroslav Lukesh