OT: historický PMI-80 - máte někdo dokumentaci?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Duben 25 13:19:00 CEST 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Dobrý den,
>
> podařilo se mi splašit historický kousek HW z produkce Tesly, se kterým jste
> se jistě mnozí setkali na školách, leč bez jakékoli dokumentace (vyjma
> blokového schematu a asemblerového taháku nalepeného v krabici). Jelikož za
> mně byl na škole český "kufřík" TEMS (jo, to byl správný kombajn, ale ten se
> mi nepodařilo sehnat), k PMI80 nemám žádné poznámky než to co vyšlo v roce 84
> v amárech.
>
> Chtěl bych tím zasvětit děcka do tajů programování, ale chybí mi jakýkoli
> [...]

Mám dojem že to taky bylo v těch amarech se zdrojákem toho co je v té rom.

Jinak nic jsem nenašel kdysy jsem to měl taky schované z různých
časopisů už jsem to vyházel.

Jinak skuste si půjčit něco v knihovně našel jsem toto
https://www.vpk.cz/cgi-bin/dflex/CZE/STK/FULL/94529

Úplný záznam dokumentu
Autor 	Vlach, Jaroslav
Název 	Mikropočítač PMI-80 : Co s ním?
Vydání 	1. vyd.
Vydáno 	Praha : Ústřední výbor Svazarmu, 1986
Rozsah 	72 s, [tb. a obr. nestr.]
Edice 	Edice elektroniky Svazarmu ; řada 5
Jazyk 	cze

A jinak pěkný obrázek http://sweb.cz/balek.v/8bity/pmi_80.htm

|    ICQ    179223500                    |