RE: OT: historický PMI-80 - máte někdo dokumentaci?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Duben 26 08:41:53 CEST 2005

Jaroslav Lukesh <mailto:lukesh na seznam.cz> wrote:
> To jsem našel taky, musím počkat až bude mít naše dědinská knihovna
> otevřená a zkusím je zlomit na meziknihovní výpůjčku.

	IMHO je to naprosto standardní služba zdarma ve všech veřejných
knihovnách (bez výjimek). Co ale k tomu potřebujete je vyplnit kartičku se
žádostí, na ní je však mimo jiných údajů (ISBN tam myslím nefigurovalo)
číslo - identifikace - v jejích knihovníckém systému (snad s mezinárodní
návazností) - to však bude možná oříšek a bez něho tu zápůjčku možná ani
nevybaví... To je IMHO lepší navštívit přes někoho (roční účastnický
poplatek by se qůli této knize nevyplatil) státní vědeckou knihovnu - Brno,
Olomouc apod. Jo a takto zapůjčená kniha myslím nejde prodloužit jak běžně
půjčené knihy...