OT: historický PMI-80 - máte někdo dokumentaci?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Duben 25 21:40:21 CEST 2005

Dne pondělí, 25. dubna 2005 13:19 Petr Šobáň <soban na soban.cz> napsal(a):
> Mám dojem že to taky bylo v těch amarech se zdrojákem toho co je v té rom.

zdrojáky e-e, jen schéma jakýs popis HW a seznam součástek.

ARA7/84-258: funkce monitora: Clear, Outke, Disp, Outda, Outad, Modda, Modad,
Tin, Tout (poslední 2 jsou na komunikaci s magneťákem, ostatní
displej/klávesnice), Entry (vstup do monitora). Že by je napadlo aspoň napsat
adresy, to ne.

Zobrazovač umí statický (svítí některé 1 číslo) a dynamický režim (svítí
všechny).

Po stisknutí tlačítka je jeho kód v akumulátoru.

Údaj na displeji odpovídá obsahu paměťové oblasti určené obsahem ukazatele
výstupního registru v zápisníku monitora (1FFC). Teda nerozumím tomu ani v
originální slovenčině.

V zápisnímu Monitora pro výstupní registr je rezervovaná oblast 1FEF-1FF7.

Fajn, takže do 1FEF-1FF7 nasypu "něco" (pravděpodobně 1 bit=1 segment) a
zavolám 00D7. Ale já se nechci starat o "fonty", chci zobrazit číslo...!

Komunikace s kazeťákem je přes registr C (jen byte k zápisu/čtení). Fajn, jen
jak zavolat tin/tout?

A jeden člověk mi poslal toto:

adresa 00D7 ma za ukol zobrazovat obsah vystupniho registru a 0116 "zobrazuje
udaje a snima znak z klavesnice" (víc neví).

Teda tohle je horší než einsteinova hádanka, ta má aspoň řešení. Budu to muset
potají někdy pustit a vyzkoušet. Ale raději bych byl, kdybych nemusel dělat
reverznosti.

> Jinak skuste si půjčit něco v knihovně našel jsem toto
> https://www.vpk.cz/cgi-bin/dflex/CZE/STK/FULL/94529

To jsem našel taky, musím počkat až bude mít naše dědinská knihovna otevřená a
zkusím je zlomit na meziknihovní výpůjčku.

--

                        Jaroslav Lukesh