qmail a uzivatele lokalni site

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Úterý Duben 26 09:10:16 CEST 2005

> Omlouvam se za nedostatecne informace. soubor locals obsahuje pouze jediny
> radek a tim je mojedomena.cz
> Soubor rcpthosts nemam nastaven na nic (chci prijimat ze vsech domen
> (jestli jsem to spravne pochopil) protoze uzivatele odesilaji maily pres
> muj smtp jako jini uzivatele napr. vladka na seznam.cz)

Soubor rcpthosts musi obsahovat vsechny domeny, ktere qmail obsluhuje.
Pokud ho mate prazdny, pak qmail ma dojem ze neobsluhuje nic. (tyka se prijmu
mailu pres smtp)

obsah rcpthosts musi byt minimalne souctem obsahu locals a virtualdomains.

Mrknete se do dokumentace (treba /usr/share/doc/qmail) na soubory oznacene
jako PIC.

tam je presne (logicky a jednoduse) popsan pruchod mailu qmailem  s nastinenim
podminek v control souborech.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo