qmail a uzivatele lokalni site

Martin Urban anry na novapaka.com
Úterý Duben 26 10:48:02 CEST 2005

> Soubor rcpthosts musi obsahovat vsechny domeny, ktere qmail obsluhuje.
> Pokud ho mate prazdny, pak qmail ma dojem ze neobsluhuje nic. (tyka se
prijmu
> mailu pres smtp)
>
> obsah rcpthosts musi byt minimalne souctem obsahu locals a virtualdomains.
>
> Mrknete se do dokumentace (treba /usr/share/doc/qmail) na soubory oznacene
> jako PIC.
>
> tam je presne (logicky a jednoduse) popsan pruchod mailu qmailem  s
nastinenim
> podminek v control souborech.
>

> S pozdravem
> [...]
Dekuji za radu. Ale nejak to porad nechce chodit. soubor rcpthost jsem
doplnil o domeny ale furt to nic nedela. v logu /var/log/mail/info je ale
hlaska typu:
delivery 8: failure: Sorry,_no_mailbox_here_by_that_name._(#5.1.1)/
a to se mi moc nelibi...
ps dokumentaci nemam k dispozici nechal jsem hledat vse obsahujici PIC a
taky mi neexistuje /usr/share/doc/qmail.

omlouvam se teprve zacinam (ikdyz s lin pracuji uz 1,5roku, ale jen pod X) a
v qmailu uz se vrtam tyden...