SW pro sync Palmu s PC

moje moje na kalhotky.net
Úterý Duben 26 09:51:28 CEST 2005

Katarina Machalkova píše v Út 26. 04. 2005 v 09:10 +0200:
> Dobry den
>
> pokud mate nekdo pozitivni zkusenosti s nejakym $subject, tak prosim
> doporucte. Nejlip pro KDE (KPilot?), ale ne nutne. Protoze co tak
> posloucham reference, v teto oblasti je to v Linuxu porad bida s nouzi...
> Jeste hracicka: Treo 600 s Palm OS 5.2.1, USBckovy kabel
> Diiik :-)

Ja s uspechem pouzivam jpilot, ale fungoval mi nejakou dobu i
gnome-pilot (synchronizuje s evolution), ale bylo potreba upravit
libpisock pro spravne prekodovavani ( a stejne potom obcas zduplikoval
vsechny zaznamy v kalendari).
kpilot mi taky jakz takz fungoval, ale mel problemy s cestinou (mrsil
zaznamy v palmu) a v kde-3.4 se zase od jiste doby odmital spustit.
Jo a multisync s pluginem pro palm na jedne a necim jinym na druhe
strane by mohl fungovat mozna taky :-)
(bylo to dost vycerpavajici ?)

MOJE

P.S. Palm T|T, USB kabel i bluetooth