SW pro sync Palmu s PC

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Duben 26 10:50:53 CEST 2005

moje wrote:
: Ja s uspechem pouzivam jpilot, ale fungoval mi nejakou dobu i
: gnome-pilot (synchronizuje s evolution), ale bylo potreba upravit
: libpisock pro spravne prekodovavani ( a stejne potom obcas zduplikoval
: vsechny zaznamy v kalendari).
: kpilot mi taky jakz takz fungoval, ale mel problemy s cestinou (mrsil
: zaznamy v palmu) a v kde-3.4 se zase od jiste doby odmital spustit.
: Jo a multisync s pluginem pro palm na jedne a necim jinym na druhe
: strane by mohl fungovat mozna taky :-)
: (bylo to dost vycerpavajici ?)

	gnome-pilot mel tusim tu nevyhodu, ze neumel zachovavat kategorie
u TODO-listu nebo neceho takoveho. Na druhou stranu pro BFU je to
k nezaplaceni, protoze integrace se systemem je temer dokonala. Ja pouzivam
jpilot a prijde mi to dobre a funkcni.

-Y.

-- Yes. CVS is much denser.                                               --
-- CVS is also total crap. So your point is?             --Linus Torvalds --